10e therapie dag

Hallo allemaal,

Vanochtend stond Nathalie vrolijk op! We hadden gisteravond al gezegd dat morgen haar laatste dag zal zijn! maar het drong nog niet goed bij haar door!

Eenmaal bij de therapie aangekomen mocht ze eerst even naar binnen met Mirthe en Elvira daar ging ze de oefening doen met de gewichtjes op haar lichaam, Nathalie was wel een klein beetje afwezig. En dat kwam waarschijnlijk door de laatste dag!

Daarna mocht ze naar Kanowa ze deed het weer super! ze liet hem springen, dansen en hij kreeg vooral heeeeel veeeeel kusjess!!

IMG_5554

Daarna mocht Nathalie nog even op het dok daar mocht ze een oefening doen op een bal en dan moest ze hoog kaatjes pakken Nathalie deed het super goed!

Daarna mocht Nathalie nog heel even het water in! Ze had weer heerlijk genoten!

En daarna moest ze toch echt afscheid nemen van Kanowa en dat vond ze niet leuk :( het duurde even voordat Nathalie het dok af ging! Nadat ze zich daarbij neer had gelegd was het douchen en afscheid nemen van Elvira en Mirthe! Ze gaf ze allebei een dikke knuffel! en Mirthe en Elvira kregen ook allebei nog een cadeautje!

IMG_5553

Ze kreeg ook nog een mooi aandenken!! die komt zeker boven haar bed te hangen!

IMG_5555

In de middag hebben we heerlijk gezwommen in de zee en in het zwembad!

Voordat ik ga afsluiten, wil ik eerst iedereen bedanken vrienden, familie, collega’s voor alle lieve reacties en jullie steun aan Stichting Nicolette en natuurlijk Stichting Nicolette zelf super bedankt! zonder jullie waren we er niet gekomen!

tot dinsdag blijven we gewoon lekker schrijven!

Groetjes, Gerda, Clemens, Daphne, Kimberly & Nathalie