11 september 2011

De eerste volle dag op Curacao, met een temperatuur van 32 graden en af en toe een wolkje is dat prima uit te houden.

De dag begon vroeg, Jack was om 2:30 al wakker! Hij wilde lekker lang genieten van deze mooie dag. Dat hebben we dan ook gedaan. Lekker ontspannen en bijkomen van de jetlag, lekker zwemmen in het zwembad en wat boodschappen doen voor de komende dagen.

Lekker aan de lunch

Natuurlijk mocht een bezoekje aan het CDTC ook niet ontbreken, hier konden we onze starttijd en papieren ophalen voor de maandag. Wat een locatie! Aan de rand van de oceaan en met azuurblauw en kraakhelder water wat je alleen maar op ansichtkaarten tegenkomt.
Hier spraken we weer het gezin Martijn en Jessica Poortvliet met Daniëlle. Zij zaten ook in hetzelfde vliegtuig en op hebben op hetzelfde tijdstip therapie, dit maakt het allemaal nog meer bijzonder. Nog een Westlands gezin waar het ook nog is prima mee klikt. Daarnaast hebben Daniële en Jack ook nog eens bij elkaar op Tyltyl centrum de Witte Vogel gezeten en altijd samen in de Taxi naar huis, dus deze twee ‘kennen’ elkaar ook wel!

tegen het einde van de dag moesten we ons best doen om Jack wakker te houden, gelukkig hebben we een zwembad waar we een verfrissende duik in hebben genomen waardoor we de boel een beetje hebben kunnen rekken. Om 19:00 ging echt het lampje uit en is Jack lekker gaan slapen om de volgende dag fris en fruitig het avontuur aan te kunnen gaan.