2e therapie dag

Hallo allemaal,

vandaag al weer de 2e therapie dag. Nathalie stond vanochtend een beetje met een ochtend humeur op maar toen ze eenmaal weer bij Mirthe en Elvira was ze weer heel erg vrolijk! Mirthe en Elvira begonnen binnen met de therapie ze legde gewichtjes op haar lichaam Nathalie mocht zelf aan geven waar en hoe zwaar. Elvira hielt ondertussen haar onderkant van haar voeten vast zodat ze besef had hoe groot haar lichaam is en Mirthe haar schouders. Daar kwam iets bijzonders uit dat Nathalie aan de linker van haar lichaam pijn aan geeft. Zo doende komt de fysiotherapeut Sebastiaan morgen een sessie mee draaien met Nathalie!

Daarna mocht ze naar haar dolfijn Kanowa! ze ging al veel relaxeer het water in! ze riep nog heel hard naar papa “papa dolfijn aaien kijk!”  heel bijzonder om te zien hoe lief Kanowa voor Nathalie is!!

IMG_5487

Daarna gingen ze nog even op het dok zitten om emoties te oefenen met picto’s en met een spiegel!

ze wilde toch nog heeeeeel graag het water in dus riep heeel hard “DOLFIIJJNNN DOLFFIJNNN”dat was leuk om te horen! ze zei daarna Kanowa wil door de hoepel Mirthe waarop Mirthe zei: wil Nathalie dat ook? was wel heel grappig om te horen!

IMG_5489

Daarna was het nog een sprong en gedag zeggen naar de dolfijn en was de Therapie al weer voorbij!

IMG_5488

daarna zijn we lekker naar het zwembad en strand geweest! dat was heeeerrllliiijkkk !!! en in de middag hadden wij nog een happy hour toen hebben wij andere families ontmoet dat was erg gezellig!

DCIM100MEDIA

dus lekker rustig aan! en vanavond weer op tijd naar bed want morgen is al weer de 3e dag en mogen wij mee op het dok! we zijn benieuwddd !!

Groeten,

Kimberly, Gerda, Daphne, Clemens en Nathalie