5e therapie dag

Hallo allemaal,

Vanochtend werd Nathalie vrolijk wakker en had er zin in! gaf alleen af en toe aan dat ze wel een beetje moe was… dat is niet heel gek na 5 dagen therapie! en papa was vanochtend nog eerder wakker want hij is een rondje gaan mountainbike!

om 5 voor 8 vertrokken we weer naar de dolfijntjes! Nathalie ging eerst even naar binnen ze ging oefenen met haar T-shirt aan en uit doen. Mirthe kon heel goed zien dat Nathalie het te snel wilt doen waardoor ze in de knoop raakt met haar T-shirt dus dat hebben ze een aantal keer heel rustig geoefend! Ze mocht daarna weer naar Kanowa daar had ze erg veel zin in!

ze ging lekker met Kanowa zwemmen en ze liet Kanowa ook over een stok heen springen

IMG_5514 IMG_5515

Daarna ging ze weer even op het dok daar werd ze even lekker gemasseerd en ze ging nog een andere oefening doen; ze ging dan op een grote bal zitten en moest dan hoog kaartjes pakken! Nathalie deed heel goed haar best!

IMG_5513

Toen was de therapie al weer afgelopen. Daarna waren Daphne Kimberly en Gerda even aan de beurt wij kregen een gesprek met Paul de familietherapeut dat was een heel leerzaam gesprek!

In de middag hebben wij lekker gelegen en gezwommen in het zwembad!

Morgen is het voor ons even weekend dus vanavond iets later slapen dan normaal want morgen kunnen we lekker even uitslapen! en maandag gaat Nathalie weer beginnen met de therapie!

Groeten, Kimberly Daphne Clemens Gerda en Nathalie