Dit is het dagboek van Britt Middelburg.

Britt is een lieve, vrolijke meid. Toen Britt een paar maanden oud was, kregen wij te horen dat zij het Angelman syndroom heeft. We kwamen daar zo snel achter, omdat Britt vaak in het ziekenhuis lag met een luchtweginfectie. Dit is een van de kenmerken van het Angelman syndroom. Andere kenmerken zijn: Een fascinatie voor water, epilepsie, niet kunnen lopen/ houterig lopen (nooit lange stukken), niet kunnen praten (het hoogst haalbare zijn woorden, nooit zinnen), weinig slapen en altijd vrolijk :-).

Vrijdag 25 september stappen wij, met het hele gezin, het vliegtuig in naar Curaçao! Te weten: Vader Arie, moeder Chantal, broer Ryan van bijna 9 jaar oud, zus Alissa van 7 en natuurlijk onze jongste, Britt, waar het allemaal om draait! Britt zal in Curaçao 5 jaar worden.

We zijn heel blij dat onze Britt, met dank aan stichting Nicolette, in Curaçao dolfijnentherapie mag gaan volgen. Wij hopen van harte dat dit Britt wat zal gaan helpen met haar ontwikkeling. Wie weet kan ze over een paar weken haar eerste stappen zetten.

Zodra wij in Curaçao zijn plaatsen we elke dag een bericht in dit dagboek en eventueel wat leuke foto’s.  Wij hopen dat jullie het leuk vinden om ons reisverslag te volgen.

Groetjes van Britt!

PS: Wil je weten wat we buiten de therapie nog meer meemaken? Lees dan HIER verder.

Daar zullen we ook wat meer foto’s op zetten.