Maandag 5 oktober

Start van een nieuwe week therapie.

Na een korte nacht slapen, waren we al weer vroeg wakker. Ik heb gelijk het CDTC gebeld om te vragen of Britt naar een andere tijd kon. Ze mag nu zwemmen van half 4 tot half 6.

Om 15:00 zijn we naar de therapie gegaan en we hadden er wel een goed gevoel over. Britt was aardig vrolijk weer. Om half 4 kwam Matthias Britt ophalen en ze ging vrolijk mee. Ze kreeg eerst binnen therapie. Toen we naar binnen liepen om wat aan Karin te vragen in het kantoor, hoorden we Britt alleen maar huilen. We vroegen ons even af of we wel de goede beslissing hadden genomen om naar de therapie te gaan (omdat Britt zo ziek was), maar de vorige keer was ze ook aan het huilen tijdens de binnen therapie.Matthias zegt daarover dat ze dan geen pijn heeft, maar misschien geen zin heeft om te werken en om naar het water te gaan.

Na een half uur binnen therapie ging ze naar Papito. In het water ging het best goed. Ze hield goed contact met Papito. Ze had ook een hoedje op tegen de zon. Na 20 minuten water tijd hebben de dolfijnen trainster en Matthias samen besloten de therapie voor vandaag te stoppen, omdat Britt toch nog een beetje afwezig was en ze haar niet willen overprikkelen. Wat er dan gebeurd is best bijzonder. Iedereen moest uit het water, ook de dolfijnentrainsters omdat Britt uit het water ging.

Tot morgen xxx Britt

IMG_1952 IMG_1956