6e Therapie dag

Hallo allemaal,

Het weekend is al weer voorbij dus we moesten al weer vroeg uit ons bedje! om naar de dolfijntjes te gaan. Nathalie was wel nog steeds moe!

We gingen weer richting de dolfijntjes voor de therapie. Ze ging eerst even naar binnen met Elvira en Mirthe. Dit keer kreeg ze gewichtjes om haar polsen en enkels en dan moest ze proberen te kruipen op een soort van loopband. Alleen ze vond het toch heel erg moeilijk en zwaar dus Mirthe had weer de gewichtjes van haar polsen en enkels gehaald. en toen ging prima!

Daarna mocht ze weer naar Kanowa! Toen Nathalie weer in het water lag kreeg ze gelukkig weer wat meer energie! Nathalie had er zin in vandaag dus ze racete door het water!! Dat vond ze heeeeel erg leuk! ze ging er ook heel erg door lachen!

IMG_5531

Daarna heeft ze nog op het dok gezeten en daar heeft ze een mooie ketting gemaakt voor Elvira dat is goed voor haar fijne motoriek.

Daarna heeft ze nog heel even gezwommen en was het al weer voorbij!

In de middag zijn Kimberly Daphne Gerda en Clemens wezen zwemen met de dolfijn Kanowa helaas moeste wij iets eerder stoppen door dat een dolfijn een klein beetje geïrriteerd raakte dus wij moesten heel snel het water uit en wij mochten er niet meer in!! Helaas!  Maar het was wel heel mooi om mee te maken!

IMG_5530

In de avond zouden wij gaan varen met de boot helaas ging dat niet door omdat er te veel golven waren dus wij hebben lekker een patatje gegeten!

IMG_5529

zo vloog de maandag weer voorbij!

Tot morgen,

Groetjes,