7e therapie dag

Hallo allemaal,

We begonnen vanochtend met heeeeel hard zingen voor opa, opa is ook weer een jaartje ouder geworden vandaag! Daarna rolde Nathalie haar bed uit om weer in haar bikini te springen!

We gingen naar de therapie eerst mocht ze even naar binnen. Daar ging ze een opdracht doen met kaartjes ze zag dan bijv. een plaatje van een meisje die geschopt werd en Nathalie moest dan kiezen of ze terug ging schoppen of naar de juffrouw gaan. Dat vond ze heel erg moeilijk en ze werd er ook een klein beetje emotioneel van! Dus Mirthe ging Nathalie even helpen! En daarna ging het iets beter!

Daarna mocht ze weer naar Kanowa daar heeft ze heerlijk gezwommen! Ze heeft dit keer niks op het dok gedaan omdat ze iets langer binnen bleef! Ze racete ook weer door het water!

IMG_5536

en ze vind het heel leuk om Kanowa een dikke knuffel te geven!

IMG_5537

en op het laatst trok Nathalie even haar dansschoenen aan en ging samen dansen met Kanowa!

IMG_5538

Toen was de therapie al weer voor bij! ze had weer heel erg haar best gedaan!

In de middag hebben wij heerlijk in het zwembad gelegen en Daphne mama en Kimberly zijn eind van de middag nog even naar Willemstad geweest!

Tijdens het eten kregen wij helaas te horen dat dolfijn Papito is overleden. Deze dolfijn was al een tijdje ziek. zodoende heeft Nathalie morgen geen therapie.

Groetjes, Gerda, Clemens, Daphne, Kimberly & Nathalie