9e therapie dag

hallo allemaal,

Nathalie werd vanochtend wakker en had erg veel zin om te zwemmen met Kanowa dus schoenen en bikini aan. En toen stortte ze ineens in en begon een klein beetje te huilen maar waarom wist ze niet. Dus Kimberly troostte haar en ze liep weer lachend mee naar de therapie!

Mirthe en Elvira kwamen aanlopen en toen begon Nathalie weer een klein beetje te huilen! waarop Mirthe zei “kom ga mee dan gaan we er samen even over praten” en dat vond ze heel fijn er kwam uit dat Nathalie een beetje boos was maar ze wist niet goed op wie! toen Mirthe door ging vragen zei ze: nee het is goed zo het is nu klaar! En toen was Nathalie weer heeeel vrolijk! ze hebben Nathalie binnen nog een beetje gemasseerd!

Daarna mocht Nathalie weer naar Kanowa ze had er enorm veel zin in! Kanowa ging een beetje gek doen vandaag! hij ging zijn tong uitsteken!

IMG_5550

Daarna ging Nathalie even op het dok daar ging ze met picto’s werken met emoties! daarna mocht ze weer lekker het water in! maar dat ging iets anders ze mocht op een vlot! dat vond ze ook erg leuk! Ze werd vooruit geduwd door Kanowa

IMG_5549

Toen deed Kanowa nog een mooi kunstje en toen was de therapie al weer voorbij!

IMG_5551

Na de therapie waren Daphne Gerda en Kimberly aan de buurt bij hadden een workshop genoemd “hoe neem ik waar?” dat was een praktische workshop om zelf te ervaren hoe het is om een prikkel verwerking problemen te hebben. Dat was zeer interessant! We moesten bijv. een som maken met geluiden van de bouwplaats door een koptelefoon. Wij zelf kunnen dat geluid uitzetten door de koptelefoon af te doen, maar veel kinderen kunnen die geluiden niet uitzetten. zelfs de wind kan bij dat soort kinderen al heel erg vervelend zijn!

Daarna zijn we met z’n allen het zwembad ingedoken! en nog op het strand gelegen!

Morgen is al weer de laatste therapie dag!

Tot morgen!

Groetjes, Gerda, Clemens, Daphne, Kimberly & Nathalie