Beter

Gelukkig! Linde is weer beter. Vannacht om 4.00 uur wakker en gezellig gefeest. Ze heeft niet meer gespuugd en heeft voldoende voeding-vocht gekregen. Linde is (door lekker uit te rusten) weer (bijna) de oude. Dat is een enorme opluchting, want we dachten eventjes, het zal toch niet…En Joop bedankt voor de snelle hulp!
Het ging zelfs zo goed met Linde dat we vandaag naar Willemstad zijn geweest. Het is ons tijdens de voorbereiding niet gelukt om passend vervoer te regelen (een aangepaste auto). Er is wel een taxibus voor 6 rolstoelen te huur maar dat is héél prijzig. Daarom hebben we het op z´n Curaçaos aangepakt. Chauffeur met bijrijder (heren) voorin en de 4 dames op de achterbank van de Pick-up. Heel knus. De rolstoel is achterop met banden vastgezet. Vandaag hebben we diverse tropische regenbuien gehad. Lekker fris. Rolstoel een ´beetje´ natgeregend. Linde was aan het eind van de wandeling wel moe. Maar dat is niet zo gek.
We zijn aan het genieten en zover van Nederland, weg van het huisje-boompje-beestje leven.
Jasmijn vroeg zich vanochtend zelfs af, Wie is Esther?? Gelukkig kon Renate het heel serieus uitleggen (achternaam genoemd, zus van..etc.). Nou ja..! Restaurantjes worden door Michiel uitsluitend beoordeeld op….nee, niet de kaart! Maar natuurlijk…Wifi mogelijkheid!
´s Middags slaapt Linde meestal, maar nu lijkt ze er geen tijd voor te hebben. Het is lastig om te ontdekken wat het meest ´slaapverwekkend´ is. Op de veranda waait een heerlijke wind en de slaapkamer (met airco) is een nieuwe omgeving. Heel interessant en het nodigt niet uit om te slapen! Morgen nog 1 dagje om ons voor te bereiden en maandag gaan we  -als het goed is- van start. Bedankt voor alle leuke reacties!

P.s. Vanavond toch nog een klein dipje…morgen weer een nieuwe dag!

Linde en Renate