Dag 11&12

Hallo allemaal,

de 2 laatste dagen zijn weer voorbij gevlogen!

Dag 11:

Vandaag hadden we een rondleiding over het eiland door de neef van Clemens (Peter)! dat was erg leuk we werden om 10 uur opgepikt met de auto! We zijn eerst naar een strandje gereden waar het water ook heel mooi blauw is! Daar hebben we even heerlijk gezwommen en een lekker drankje gedronken! Daarna zijn we naar het volgende strand gereden onderweg hebben wij nog een heerlijke smoothie op die waren heerlijk!

IMG_5562

Toen we weer verder reden kwamen we bij het volgende strandje waar we ook heerlijk geluncht hadden!

IMG_5561

Toen was het al weer tijd om richting het huis van Peter daar hebben we nog even heerlijk in het zwembad gezwommen en lekker gebbqt!!! Dat was erg lekker! Daarna gingen we weer richting het appartement! Onderweg zagen wij Willemstad en de pondjesbrug mooi verlicht! Het was een heerlijk dagje zo!

Dag 12:

Vandaag was al weer de laatste dag! we hebben heerlijk gezwommen in het zwembad en Nathalie had ook nog even een middag dutje gedaan! en in de avond had Nathalie een lekker patatje gegeten en de rest een heerlijk broodje bij de Subway! Daarna hebben we nog even genoten van de zonsondergang voor de laatste keer!

IMG_5559

Morgenmiddag vertrekken we weer naar Nederland en zit onze vakantie er toch echt op!

Vrienden, familie, buurtjes en collega’s nogmaals bedankt voor alle lieve berichtjes! en de CDTC voor de geweldige dolfijnen therapie! En Mirte, Elvira, Babette, Kanowa bedankt voor jullie liefde naar Nathalie!

Groetjes, Gerda, Kimberly, Daphne, Clemens & Nathalie