Woensdag 30 september

De derde therapiedag.

Om 13:00 was het zover en het was Dock-dag! Ryan en Alissa mochten dus mee naar het Dock, echt gaaf vonden ze dat. Het was alleen wel jammer dat Britt haar dagje niet had. Vandaag huilde ze veel terwijl zij in het water lag. Ik denk toch een beetje te vermoeid en het heeft natuurlijk ook een hele impact op haar. Ryan en Alissa gingen kunstjes laten zien met de dolfijnentrainster en ze kregen allebei nog een kus van Papito. Daarna mochten wij ook van dichtbij kijken. Het is eigenlijk echt niet te bevatten dat wij dit mogen meemaken. Wat zijn wij iedereen dankbaar die dit heeft mede mogelijk gemaakt.

Matthias was wel heel erg positief over Britt. Hij heeft veel kinderen met het Angelmansyndroom gehad maar nog nooit zoals Britt. Ze is zo met het water bezig en niet met de dolfijn. Vandaag liet ze zien dat ze het water een soort van los kon laten en echt ook Papito begon te aaien (aan te raken).

Tot morgen! Xxx Britt

IMG_1776 IMG_1780 IMG_1781 IMG_1784