Dag 8&9

Hallo allemaal,

Het weekend is al weer voorbij gevlogen wat is dat snel gegaan!

dag 8: Eerst natuurlijk heerlijk uitgeslapen! de dag begon nat en vies we hoopte dat het een klein beetje overging… maar helaas we hebben de hele dag “Hollands weer” gehad met tropische tempraturen. maar daar hebben we wel gebruik van gemaakt! wij zijn een ochtendje naar Willemstad geweest! was erg leuk om te zien al die gekleurde huisjes! en we zijn de pondjesbrug overgelopen die zelfs nog open ging toen wij op de brug stonden! dat vond Nathalie wel een klein beetje spannend!

IMG_5522

wat ook heel leuk was om te zien is dat heel Willemstad vol stond met kerstspullen dus Nathalie wilde wel heel graag met de kerstboom op de foto in haar korte broek!

IMG_5523

toen was het dagje Willemstad al weer voorbij! in de middag kwam er nog een neef langs van Clemens die al 16 jaar in Curaçao woont! dus die kon veel informatie vertellen over het land! dat was erg leuk en gezellig :)!

toen was de Zaterdag al weer voorbij!

Dag 9:

Gelukkig was het vandaag een stuk beter weer! Papa was in de ochtend naar Willemstad gefietst waar ook de KLM Marathon bezig was! Dus hij heeft van de gelegenheid gebruik gemaakt en hij is over de pontjes brug gefietst en over de koningin Julianabrug tussen de hardlopers en wandelaars door!

IMG_5524

in de middag zijn wij naar het Sea Aquarium geweest! daar hebben wij naar de dolfijnenshow gekeken en Daphne en Kimberly hebben ook nog een flamingo gevoerd! dat was erg leuk om te zien!

IMG_5521

Toen zijn we snel weer de zee in gedoken want het werd nog iets warmer! en in de avond zijn wij heerlijk uiteten geweest bij “Hemingway”! aan het strand! Nu lekker weer naar bedje toe want morgen begint weer de therapie met de dolfijnen voor Nathalie! en voor Clemens Gerda Kimberly en Daphne is het ook een spannende dag morgen want wij mogen morgen ook zwemmen met de dolfijnen!

Tot morgen!

Groeten, Kimberly Gerda Clemens Daphne & Nathalie