De derde dag van de tweede therapie week

Hallo allemaal,

Na een goede nacht en een ontbijtje met elkaar vertrokken we weer naar de therapie. Vandaag keek Markus mee een duitse fysiotherapeut naar het lopen/ bewegen van Nathalie. We moeten nog horen wat zijn bevindingen zijn. Ieder geval zagen we dat hij achter Nathalie liep en haar linker bovenbeen /heup vast hield terwijl ze naar het dok liepen. Tijdens het omkleden praatte Nathalie veel over dingen die ze opgevangen had wat best wel wat onduidelijkheid en verwarring teweeg had gebracht ( we hadden het met elkaar over het eten wat en hoe ) Waarschijnlijk door de warboel en mogelijk andere ongemakken /gevoelens ging de therapie met Kanoa wat minder..

Kimberly mocht zelfs even naar het dok,dat hielp en er kwam weer een lach. Toen later Kimberly weer van het dok af ging moest Nathalie huilen.(wel stonden we allemaal in zicht). Ontroerend te zien hoe lief en rustig Kanoa zijn koppie bij Nathalie haar hoofd legde zodat zij er tegenaan kon liggen. En Nathalie de armen om hem heen deed om troost te zoeken. Mirte zei later ook dat hij heel geconcentreerd en heel rustig op Nathalie lette. Wat een geweldig dier is het toch! Mirte vertelde tijdens het nagesprek dat Nathalie op een skippie bal zat en een paar keer op moest/ging staan om de bovenbeen spieren te oefenen dat deed ze goed . Ook nog met de spiegel gewerkt. Dat ging ook goed. Ook weer haar mond/wang gedeelte met een elektrische tandenborstel. Mirte zei dat ze de laatste 2 dagen rustig doet geen nieuwe dingen. Het aftellen is begonnen..!

Na de therapie luisterde Nathalie naar allerlei liedjes op haar telefoon. Nog even zwembad. Naast de behoorlijk boze buien hebben we ook wel verbaast gekeken hoe ze zo mooi de zwemslag deed onder water. Ze heeft wel wat grenzen verlegd. Het was weer een mooie dag.

Zoals jullie merken staan er helaas geen foto’s meer bij de verhaaltjes, dit gaat helaas niet excuses voor het ongemak

Groetjes familie van Heijningen