De derde therapie dag

Hallo allemaal,

Vanmorgen ging papa al vroeg een maintain parcourtje doen dat vond hij weer heerlijk.

Daarna aten we weer gezellig met elkaar. Nathalie vertrok met energie en goede zin naar de therapie Vandaag keek er een fysio mee naar haar loop patroon.

Nathalie heeft een wat loom looppatroon en zwakke spieren in de zij spieren. De fysiotherapeut adviseerde om deze op een creatieve manier sterker te maken sterker te maken door training. ( wandelen ,voetballen, fysio enz) Nathalie haar linker knie gaat naar binnen als ze loopt. We, ook de fysio in Nederland had gehoopt dat de knie beter zou gaan staan na de scoliose operatie maar dat gebeurt niet.

Ook de flinke bobbel in haar bovenrug voelt lastig/vervelend. We vertelden dat we onlangs een echo hebben laten maken en dat gezegd werd dat er vocht in zit.

De fysiotherapeut vond hem daarvoor te hard. We gaven aan dat Erasmus al een afspraak gaat maken (waar de scoliose operatie is uitgevoerd) Dus we hebben wat te regelen in Nederland!

Het was fijn te zien dat Nathalie snel het water In ging . Mirte liet haar dat op eigen kracht en via een draai op haar buik doen Vandaag was er veel geschater te horen bij Kanoa van Nathalie… Indrukwekkend om weer te mogen zien hoe Kanoa op haar enthousiasme reageerde en de concentratie vasthield van Nathalie

img-20200122-wa0015 img-20200122-wa0010

Na de therapie viel Nathalie na wat eten en drinken in slaap.

Smiddags nog in het zwembad gedoken. En nog even op een bedje op het strandje. Wij genoten ondertussen omstebeurt van de Prachtige onderwaterwereld die elke keer wat bijzonders laat zien. We zagen ook nog een prachtige leguana.

img-20200122-wa0019

Tot morgen!!