De eerste therapie dag van de tweede week

Hallo allemaal,

We hadden een leuk weekend gehad en zijn naar Willemstad geweest. En rustig bij het zwembad. Zondag werd Nathalie steeds blijer omdat ze wist dat ze naar kanoa mocht. Mirte kwam eerst nog even bij ons zitten en vroeg hoe ons weekend was geweest: Door alle tips en handvaten die we de eerste week al kregen konden we Nathalie al bewuster lezen en wisten we wat we moesten doen in oranje of rode fase. Ze deed het weer erg goed tijdens de sessie. Mirte Vond haar erg vrolijk en geconcentreerd. Ze hebben weer geoefend met de gevoelens picto’s. Ook merkt Mirte dat Nathalie steun heeft aan de picto’s en ondersteunende gebaren. Nathalie vraagt ook veel naar de picto’s. Met kanoa had ze ook weer veel plezier. Ook vroeg Nathalie vaak of kanoa alsjeblieft de bal wilde geven

of spelen. En gebruikte dan mooie nette en beleefde zinnen… Dat valt buiten de sessies ook op dat ze mooie en beleefde zinnen zegt. En niet alleen : drinken/ijsthee… Daphne en mama hadden nog een interessante workshop met Mirte; Positieve psychologie. ” tips om ook tijdens drukke tijden , geluksmomenten te ervaren”. Met een paar andere deenemers hebben we dingen besproken en geoefend. Het was een leerzame workshop. Zo was het weer een heerlijke en leerzame dag..

Groetjes familie van Heijningen