De laatste therapie dag

Hallo allemaal,

Het was vanmorgen en vreemd gevoel om te weten dat Nathalie voor het laatst met kanoa ging zwemmen. Nathalie wist het wel maar zei er niet veel van. Nathalie was vrolijk tijdens de sessie ondanks dat ze wist dat het de laatste keer was. Mirte oefende nog een keer met de spiegel het stoplicht en in de mond met een elektrische tandenborstel. Kanoa Koos ook een groene van het stoplicht aan en pakte hem zelfs met zijn mond. Toen kanoa en Nathalie afscheid moesten nemen van elkaar kozen ze beide de oranje picto. Omdat ze allebei verdrietig waren.

SAMSUNG CSC

Na de douche kwam Nathalie enthousiast weer naar het bankje waar wij zaten, Marcus had een pleister op haar rug geplakt(tape) op de bobbel waar vocht in zit. Markus legde nog even uit op wat voor manier hij de tape heeft aangebracht en met welk doel. Met Mirte bespraken we nog haar laatste bevindingen en onze vragen.

Mirte,julia en Marie kregen knuffels en kadootjes van ons.

SAMSUNG CSC

En Nathalie kreeg ook foto,s ,de stoplicht picto,s en andere picto,s in een mooi rugtasje van het cdtc.( helemaal blij en voldaan) En allemaal op de foto.

SAMSUNG CSC

En met een dankbaar en zeer goed gevoel liepen we naar ons appartement voor de lunch. Lekker ,chillen , napraten en Zwemmen. En nog even genieten van de korte broeken en de warmte. Tot gauw in Nederland.

Groetjes familie van Heijningen