De tweede dag van de therapie in de tweede week

Hallo allemaal,

Vandaag zorgde Kimberly en Ian voor Nathalie. ( mama,papa joey en Daphne gingen met de gehuurde auto strandjes af) En gingen met haar naar de therapie. Al bij de receptie van ons hotel was het grote nieuws al gehoord…dat Ian zo liefdevol gisteren avond tijdens de zonsondergang Kimberly ter huwelijk vroeg…!En Kimberly ..ja zei. En werden Ian en Kimberly gefeliciteerd.

SAMSUNG CSC

Bij de therapie vroeg Mirte tijdens het aanvang gesprekje hoe het gisteren was. En Kimberly en Ian vertelde het. Dus weer een grote knuffel van Mirte.

Nathalie was erg vrolijk en ondernemend tijdens de sessie met Kanoa. Ze wilde zelfs Engels praten en tellen terwijl ze de ring wierp naar Kanoa. Mirte en haar begeleiders hadden vandaag met een spiegel gewerkt en deze voor haar gezicht gehouden. Nathalie keek en keek en keek . Zei eerst niet zoveel. Mirte vroeg haar wat ze zag. Daar zei ze niet veel bij. Daarna mocht ze aanwijzen waar haar ogen,neus en mond zat. Tong uitsteken,lachen,boos kijken. Als tip kregen we mee om dit thuis ook te doen, zodat Nathalie zichzelf beter leert kennen. Ook werd Nathalie nog gemasseerd. Dat vond Nathalie erg fijn. In het begin vond ze het niet fijn op haar handen, dus zijn ze begonnen bij haar voeten. Daarna mochten ook haar handen. Waarschijnlijk voelt Nathalie meer bij haar handen, waardoor ze het een beetje eng vond.

Na de therapie hebben we lekker bij het zwembad uitgerust en gewacht tot papa mama Joey en Daphne weer terug waren. Toen ze terug waren reageerde Nathalie erg enthousiast.

Groetjes familie van heijningen