Dinsdag 20 september

Hallo allemaal,

We willen beginnen met vertellen hoe trots we op onze meiden zijn!!!!!! Ben je 11 maanden, 5 en 7 jaar, wordt je in een vliegtuig gezet 9 uur lang, kom je op een eiland waar het dag en nacht 30 tot 34 graden is en toch blijven lachen, genieten en leren!!!!! Wat een kanjers!!!!

Lachebek....

Vandaag was een heerlijke dag, Daniëlle gaat vooruit en met zijn allen genieten we daarvan. Er zijn wel wat pittige momenten, de aanpak die wij van Dirkje leren valt niet altijd in goede aarde….maar het zijn korte momenten. Daniëlle is ons zo nu en dan aan het testen om te kijken hoe wij reageren. Bij mama wat minder want mama heeft de nieuwe aanpak al goed onder de knie, papa heeft wat langer nodig… Vanmorgen zijn Opa, Oma, Kirsten, Daniëlle en papa in de auto gestapt om naar de westpunt van het eiland te rijden. Mama en Esmee wilden even lekker chillen. Papa zag er beetje tegenop want hoe zou Daniëlle zich gaan gedragen…Maar, het ging super goed. Het was gezellig en we hebben genoten van het mooie uitzicht. Een paar kleine momenten maar met de aanpak van Dirkje zo weer voorbij. Wow, wat een goed gevoel!!

Papa en Daniëlle op het strand

Wat een uitzicht!

Eenmaal thuis even relaxen en om 15 uur weer naar het CDTC. Vandaag was Daniëlle minder geconcentreerd. Het eerste halfuur binnen ging goed, Martine ging aan de slag met Daniëlle ipv Dirkje. Dit was bewust om te kijken hoe ze daar op zou reageren. Na het werken met de massagestick, drinken en bubbels blazen met inmiddels een groot rietje gingen ze naar Chabelita.

In het water was Daniëlle minder geconcentreerd. Op het dok ging ook Martine aan de slag en dat was voor Daniëlle reden om niet mee te doen…..dus van het dok af en een paar meter verder nog een keer proberen. En ja hoor, alles werd goed gedaan en Martine kon haar werk rustig uitvoeren. Nog even het water in en daar deed Daniëlle heel erg haar best. Ze is gek op actie zoals het surfboard en de bal gooien. We merken dat het erg vermoeiend is voor Daniëlle en dat ze echt wel heel erg haar best doet.

Heerlijk, actie!!

Ook Kirsten had een leuke middag, lekker snorkelen met Wendy in de zee!!! Ze vond het geweldig! Hoe leuk is het om tussen de vissen te zwemmen in helder blauw warm water. De zee is hier zeker 26 graden warm……lekker!! Kirsten geniet met volle teugen maar heeft soms een beetje heimwee naar school en alle vriendjes en vriendinnetjes. Als ze dan haar 100ste bommetje in het zwembad maakt gaat het wel weer 😉

Ik ga lekker snorkelen met Wendy!

Vandaag hebben de ouders en de oom van Jack de familyswim gehad en op de foto`s te zien hebben ze genoten. Wat is het toch geweldig hier!!!

Tot morgen Chabelita

Tot morgen!