donderdag 22 maart

Jeetje vandaag drong pas tot me door dat de andere ouders van onze sessie voor het laatst naar het CDTC komen om eerst gezellig met elkaar door  te spreken hoe het gegaan is met de kids en wat we gedaan hebben.

Vanmorgen eerst weer met Astrid gesproken hoe het gister gegaan is en zij vond het heel goed dat Arlette goed verwoord had waarom ze woensdag blokkeerde op het vlot , het is echt een hele verandering hoe Arlette de dingen aan mij uitlegt en hoe zij contact met ons zoekt.

Wij mochten vandaag weer dichterbij kijken en dat is nog leuker omdat je dan ook hoort  wat ze zeggen en je ziet de gezichtuitdrukking beter dan als je op de brug staat.

Arlette en Li-na lieten weer knappe kunstjes zien, en  Arlette kan nu geen genoeg van de surfplank krijgen om door het water geduwd te worden, terwijl ze die in het begin erg spannend vond.Li-na was zich ook knap aan het uitsloven vandaag en bezorgde de dolfijntrainster zowat een hartaanval door heel lang door met op haar staarvin naar achter (telopen) en vlak voor de brug te stoppen, maar het scheelde echt een heel klein beetje of  Li-na had een zwaardere hersenschudding als ren gehad.

Toen de pret in het water weer was afgelopen moest  Arlette weer gaan douche en blokkeerde ze weer op het dock, maar dit keer was het snel over en had  Astrid haar snel om,  Arlette  weet dat ze nog maar twee keer heeft want ze zet steeds een kruisje als ze klaar is dus het afscheid komt voor haar in zicht en afscheid is voor niemand leuk maar  Arlette heeft daar altijd wel extra last van dus of we haar zaterdag van het dock gaan krijgen ik ben benieuwd……

Astrid was ieder geval heel tevreden over  Arlette en vind haar blik ook mooi open.

Morgen beginnen ze met het maken van een ontbijtje dus ik ben benieuwd.

‘s Middags ben ik heerlijk op het strand gaan liggen en is  Ronald met de kids naar de Mc  Donald’s  gegaan en hebben boodschappen gedaan.

Arlette met Li-na, twee dikke vriendinnen

Martina en ronald