Donderdag 23 september, de laatste dag!:-(

Hallo allemaal,

Na een gezellige avond stappen viel het vanmorgen niet mee….volgens mij had de familie de Ruiter hetzelfde..Maar het is de laatste therapiedag en de laatste dag van opa en oma. Vrijdag vliegen opa en oma naar huis en wij blijven nog even een weekje in de Caribean lekker chillen! Vandaag dus reden om met zijn allen er iets leuks van te maken. Vroeg uit de veren, ontbijten en met zijn allen in de auto naar Shete Boka om de mooie natuur aan de noordkant van het eiland te bewonderen. Dirkje, bedankt voor de tip!! Het was erg leuk en mooi.

Shete Boka

En toen was het moment aangebroken, de laatste keer tassen inpakken. De laatste keer de weg naar het CDTC rijden. De laatste keer…..therapie. Het leek wel of Daniëlle het wist want ze oogde een beetje beduusd tijdens de therapie. Wederom ging alles erg goed. Het half uurtje binnen werd er weer lotto gespeeld, tong oefeningen gedaan en met de bal gespeeld.

En daar kwam het dametje voor de laatste keer in haar wetsuit naar buiten. Een smile van oor tot oor en daar ging ze. In het water deed ze heel goed mee, alles liep soepel en Chabelita en Daniëlle waren dikke maatjes!

Kirsten werd ook voor de laatste keer opgehaald door Wendy van de kidsclub. Ze heeft onder andere een leuke foto van zichzelf in een zelf gemaakt lijstje geknutseld en als klap op de vuurpijl mocht ze bij hoge uitzondering nog 1 keer op het dok om Chabelita gedag te zeggen. Dit had Dirkje geregeld en ze kon Kirsten niet gelukkiger maken!!! En daar zaten de zusjes, wat een geweldig gezicht. Nog 1 keer een zoen en handjes schudden en toen was het echt afgelopen. En weer….slik…wat is het toch mooi om dit mee te maken!

De zusjes voor de laatste keer met Chabilita

Dirkje kwam voor de laatste keer evalueren, ze was erg tevreden en blij met de laatste sessie. En toen was daar het afscheid. We kregen de dvd die door de fotografen van het CDTC is gemaakt en een mooie foto in een lijst. Met zijn allen op de foto en een dikke knuffel van Dirkje en Martine. En weer….slik…nu is het echt voorbij. Wat er in 2 weken is ontstaan is zo sterk en mooi dat een afscheid helemaal niet leuk is, maar helaas is het niet anders…

Afscheidsfoto

Thuis lekker gegeten met zijn allen en natuurlijk de dvd gekeken. Geweldig, bedankt!! Wat een mooie herinnering..

Stichting Nicolette, namens Daniëlle en ons allemaal heel erg bedankt voor deze geweldige ervaring. Ook willen we iedereen bedanken voor de leuke en lieve reacties op ons dagboek, per mail en sms. Echt hartverwarmend. Maar….reageren mag nog steeds! We blijven de komende week elke dag even kijken of leuke berichten zijn bij gekomen!!

Groetjes van Martijn, Jessica, Kirsten, Daniëlle, Esmee, Wim en Karin.