Donderdag 8 oktober

“Het eindgesprek”

Om 15:00 liepen we met zijn allen naar het CDTC. En Britt werd weer om half 4 opgehaald door Matthias en Nine. Alissa mocht vandaag met Bonnie en haar babydolfijn Sammie zwemmen. Ryan had ook een geluksdag vandaag, hij zou gaan snorkelen met Gabriella, maar daarvoor heeft hij ook nog even met 2 andere dolfijnen mogen zwemmen.

Met Britt en Alissa ging het hartstikke goed. Bonnie deed allemaal kunstjes met Alissa en als je naar links keek, zag je Britt haar uiterste best doen met Papito. Daarna kwam het eindgesprek met Matthias. Hij vertelde dat vandaag eigenlijk hetzelfde was als gister, maar ze heeft zelf super lang de vin van Papito vast gehouden en zelfs met 2 handen!! Matthias was super trots. Ook vertelde hij dat hij al een paar veranderingen had gezien bij Britt.
– veel meer met Papito dan met het water spelen.
– minder aandacht vragen door haar te negeren met huilen als er niks aan de hand is.
– meer oriënterend, niet alleen maar op 1 ding gefocust.
– goed meegedaan met de fysio oefeningen ze wist zelf al wat er ging komen.
– beter luisteren, als ze bijvoorbeeld aan mijn haar trekt en je zegt: ‘NEE, Britt!’ dat ze dan ook loslaat.

Dat zijn al een paar punten die opvallen. Matthias vond ook dat Britt zeer geschikt is om deze therapie te volgen en hij hoopt ook dat we veel veranderingen zien bij haar de komende 6 maanden. En dat hopen wij natuurlijk ook! We kwamen voor het lopen en het praten, maar voor het praten is ze nog niet klaar, dat zit er sowieso nu nog niet in. Met de tips die we hebben gekregen met het lopen gaan we zeker aan de slag!
Morgen hebben we haar laatste dag therapie. Daar gaan we dubbel van genieten!

IMG_2053 IMG_2060 IMG_2070