Ladies in het zonnetje

De foto’s van de LadiesNight staan online!

Op donderdag 14 maart worden alle ladies weer in het zonnetje gezet tijdens de Ladies Night van Stichting Nicolette. Voor slechts €5 entree kan een kaartje gekocht worden voor een avondje hebbedingetjes, schoonheidsproducten, bijzondere etenswaren en veel andere verrassingen. Dit jaar weer nieuwe producten en een nieuwe locatie: Zalencentrum De Brug, Koningin Julianaweg 61, ’s-Gravenzande.

Kaarten voor aanvang om 19.00 uur of 20.00 uur zijn vanaf dinsdag 12 februari verkrijgbaar bij De Wilde in Naaldwijk, Primera in ’s-Gravenzande of Stichting Nicolette. De opbrengst komt volledig ten goede aan de stichting. Er is voldoende parkeergelegenheid bij het Sportcomplex aan de Koningin Julianaweg en bij René Don aan de Hagemanstraat te ’s-Gravenzande. Hiervandaan rijden pendelbussen.

Stichting Nicolette zet zich in voor kinderen met een beperking in Westland. Via bijzondere dolfijntherapie op Curaçao maken kinderen enorme sprongen in hun ontwikkeling en krijgen gezinnen een steuntje in de rug. De behaalde resultaten zijn verbluffend en zijn te lezen op de website www.stichtingnicolette.nl. De laatste nieuwtjes over de Ladies Night: www.facebook.com/stichting.nicolette

Download hier de poster