Mooie donatie van de jeugd van ’s Gravenzande

Zaterdag 1 september 2018 vond de reünie plaats van het Zomerkamp van de jeugdclub van de protestante gemeente in ’s Gravenzande. Wel 49 kinderen zijn van 14 tot 21 juli op kamp geweest in het Noord-Brabantse Westelbeers. Ze hebben daar een top week met elkaar beleefd met veel leuke activiteiten en volop zon. Naast alle leuke activiteiten kiezen ze op het kamp ook ieder jaar een goed doel om geld voor in te zamelen. Dit jaar werd er voor gekozen om Stichting Nicolette te ondersteunen. En natuurlijk zijn we daar heel erg blij mee.

img-20180901-wa0002

Op de avond van reünie werd bekend hoeveel geld er is gespaard. En dit jaar was het een record bedrag van 203, 45 euro! Uit handen van de organisatie kregen we een mooie cheque overhandigd. Natuurlijk staan ook alle kinderen op de foto van de uitreiking van het bedrag. Want door deze kanjers is Stichting Nicolette weer een stapje dichter bij het uitzenden van een kind voor dolfijn ondersteunende therapie in Curaçao.

img-20180901-wa0009

Namens de stichting; Heel erg bedankt voor jullie inzet!