Vrijdag 12-09-2014

Hallo lieve lezers

Even een berichtje van ons

even een terugblik

Rik heeft Marloes dinsdag opgehaald van de boerderij

heeft alleen verteld dat ze naar huis kwam

hier hebben we bewust voor gekozen dat ze nog niets wist i.v.m. haar prikkelverwerking

thuis gekomen zag ze de koffers staan en toen hebben we alleen verteld dat we op vakantie gingen naar de zon en zee

dit was al voldoende om bijna de hele nacht te spoken

s’morgens vroeg naar schiphol en toen we in het vliegtuig zaten hoorde ze over de vlucht naar Curaçao en ja toen hebben we verteld dat we daarheen gingen later begon ze over de dolfijnen

we hebben een prima vlucht gehad

en wat was het heet toen we aankwamen,snel de bus in en naar ons appartement

om 19.00 uur ging het licht uit bij Marloes want ook in het vliegtuig niet geslapen want dat doe je in bed

ze was s’morgens al om 3.00 uur klaar wakker en  ja als je wakker ben moet je ontbijten we hebben het kunnen rekken tot  5.30

al met al heeft ze toch behoorlijk moeite met het tijdsverschil, warmte en andere omgeving

heerlijk dat we dus ruim van te voren zijn aangekomen

ze bleef maar vragen of de dolfijnen nog ziek waren zo niet of ze dan kon zwemmen met de dolfijnen

we zijn dan ook donderdag morgen gelijk maar naar het CDTC gegaan

geweldig hoe we werden ontvangen ze herkende ons gelijk en hadden alle tijd voor ons, heerlijk

Marloes krijgt Paul als vaste begeleider hij is psycholoog dat gaat goed komen de therapie tijd begint om 13.00 uur tot 15.00 uur

de rest van de dag zijn we naar het strand geweest en vandaag omdat het bewolkt was zijn we met de auto op tourrit geweest o.a. naar het westpunt geweest de zee is erg ruig omdat het erg hard waait, zo jullie weten weer wat van de lijsters tot de volgende mail   XXX