Weer thuis

Tot slot ons laatste berichtje.

Allereerst wil ik iedereen echt nogmaals bedanken voor alle lieve reacties! Die hebben ons echt gesteund. Het is goed om te merken hoeveel mensen meeleven met ons. Speciaal mijn zus, die mee was. Ze was echt mijn grote zus voor me!

We zijn weer veilig geland en werden op Schiphol verwelkomt door familie. De kinderen kregen zelfs allebei een grote dolfijnen ballon! We kijken met een goed gevoel terug naar de therapie en wat er allemaal bereikt is. Het is een soort kickstart om nu mee verder te gaan. Het werk is natuurlijk niet klaar, maar het succes is al echt enorm! Ik ben ook erg trots op mijn jongens! Ben en ik mogen ook trots zijn op ons eigen proces en zullen ook zeker verder gaan met alles wat we geleerd hebben, van gedrag negeren tot boeiende gesprekken over verantwoordelijkheden en emoties.

Coen uit zich emotioneel een stuk beter en moet nog weer even wennen aan het schoolritme. Wybe had het al meteen weer naar zijn zin en was gemotiveerd en enthousiast toen hij over school praatte. Verder gaan we met z’n allen hard aan het werk met de resultaten en daar hebben we ook zin in.

Nu op naar de Spinning Marathon! Komt allen, want dit soort therapie en resultaten gun ik echt iedereen! En wie weet kan er dan weer een ander kindje op weg!

Dit is het einde van dit dagboek. We zullen het resort Lions Dive en zeker de dolfijnen nog wel missen! Bedankt allemaal !!

leeuw