Wijn verkoopactie

Rotaract ’t Westland is een club jonge en actieve dames en heren in de leeftijd van 18 tot en met 30 jaar welke zich, naast alle gezelligheid, inzet voor goede doelen. Deze inzet voor goede doelen wordt gedaan door middel van het organiseren van diverse activiteiten waarbij geld wordt opgehaald (fundraising) of waarbij Rotaractleden een handje helpen (hands-on-acties). Er is natuurlijk veel tijd voor onderlinge gezelligheid.

Ten behoeve van Stichting Nicolette houdt Rotaract ’t Westland haar jaarlijkse wijnactie. Met deze actie, waarbij zoveel mogelijk verkocht moet worden, wordt geld opgehaald waarmee Stichting Nicolette Westlandse kinderen met een verstandelijke en/of lichamelijke beperking de mogelijkheid geeft om dolfijntherapie te volgen op Curaçao.

De dolfijnentherapie wordt verzorgd door het gerenommeerde Curacao Dolpin Therapy & Research Center. Jaarlijks worden op Curaçao circa 400 patiënten behandeld. Onderzoek toont aan dat interactie met dolfijnen de aandachtscurve en het concentratievermogen van het kind sterk verbeteren. Daarnaast heeft de interactie een positieve invloed op de ontwikkeling van de zintuigen van het kind.

Door zoveel mogelijk wijnen te verkopen, hoopt Rotaract ’t Westland een forse bijdrage te kunnen doen aan Stichting Nicolette.

Er zijn een aantal goede wijnen en een goede Prosecco geselecteerd welke voor de Kerst geleverd zullen worden. Hierdoor is het een leuk en goed geschenk voor familie, vrienden en werknemers. De mogelijkheid bestaat om de flessen te verpakken in een sierlijk tasje
Gelijk bestellen? Download hieronder het bestelformulier voor de wijnactie 2010

Informatieblad wijnen en prosecco RAC 05112010

Bestelformulier wijnen RAC 05112010 (3)