Woensdag 14 september 2011

Na een goede nacht slapen, iedereen begint te wennen aan de nieuwe tijden.., zaten we rond 9 uur weer met zijn allen aan het ontbijt. Het leven is hier zo anders, als je wakker wordt is het al zo warm dat iedereen met zo min mogelijk kleding aan de dag begint. De meiden liggen gelijk als ze uit bed komen al in het zwembad en papa doet graag mee..! Ook Esmee vindt het heerlijk! We leven hier echt alleen maar buiten. Alleen de slaapkamers, keuken en woonkamer zijn binnen maar daar komen we alleen als het moet.

Na het ontbijt vertrokken papa, mama, Kirsten en Daniëlle naar Willemstad. Eenmaal daar aangekomen was er een speeltuin en de meiden hebben zich even heerlijk uitgeleefd. Toen nog even winkelen, petjes en hoeden kopen want de zon is hier best een beetje gevaarlijk…..Met onze nieuwe hoofddeksels hebben we de pontjesbrug opgezocht, wat een geweldig uitzicht op Willemstad! En toen….met de meiden naar de McDonalds. Met een volle buik weer naar opa, oma en Esmee en…..even heerlijk zwemmen! Het was wederom erg warm vandaag.

Vandaag was een speciale dag voor ons allemaal, Kirsten mocht mee op het dok. Ze heeft genoten!!!!! Zelfs een kus gegeven aan Chabelita! Kirsten en Daniëlle samen met Chabelita in de weer…..slik…wat gaaf!!!!! Kirsten mocht een aantal keer aangeven wat Chabelita moest doen, ook mocht ze meedoen met Daniëlle. De ring weggooien zodat Chabelita de ring ging halen en dan weer naar Daniëlle bracht.

Chabilita laten zingen!

Kirsten durft Chabilita zelfs een kusje te geven!

Daniëlle is erg gemotiveerd en doet goed haar best. Vandaag heeft ze een mondmassage gehad om aan de spierkracht te werken rondom haar mond. Eenmaal in het water deed ze goed mee aan de opdrachten, wat zijn we trots!! Daniëlle is helemaal in haar sas als er snelle dingen gebeuren, ze gilt het dan letterlijk uit. Op een plankje liggen, Dirkje erachter en Chabelita die Dirkje heel snel door het water duwt….dat is pas pret!!!!

Hoe harder hoe beter!!

Dikke pret!

Na een tijdje mochten papa en mama ook naar het dok om van dichtbij mee te kijken. Dat was voor Daniëlle reden om haar concentratie te verliezen, maar Dirkje en Chabelita kregen haar in no time weer in focus…Aan het einde kregen we een hele mooie show van Chabelita en Li-na, wat indrukwekkend. Samen een paar mooie sprongen die helemaal tegelijk opgingen. Geweldig!! Na een gesprek met Dirkje gingen we weer met goede tips en handvaten naar huis.

Eenmaal thuis gingen de meiden lekker eten met opa en oma en daarna nog even zwemmen. Papa en mama hadden het geluk om uit eten te gaan met de papa en mama van Jack. We hebben een heerlijke avond gehad bij Cabana Beach, alsof je in een sprookje zit…….en het was erg gezellig!

We willen iedereen bedanken voor de leuke reacties in het dagboek, het is erg leuk om te lezen dat iedereen zo meeleeft. We lezen het graag.
Het was weer een mooie en productieve dag!

Tot morgen!