Woensdag 22 september 2011

Hallo allemaal,

Om te beginnen wil ik even wat kwijt. Van alle verslagen tot nu toe heb ik (Martijn) er drie geschreven en ga ik ook de laatste 2 schrijven! Wat is het toch jammer dat iedereen alle complimenten over het schrijven aan Jessica geeft…wat een teleurstelling…;;;;-))))))

Vandaag was weer een geweldige dag! Wij (Jessica en Martijn) mochten samen op stap en de meiden bleven bij opa en oma. We zouden even lekker gaan shoppen……en waar kwamen we na 3 uur mee thuis…..speelgoed, luiers, babyvoeding, boodschappen en dat was het. Maar, het was wel even gezellig samen! Bij thuis komst even lunchen met zijn allen, nog een snelle duik en om 15 uur naar het CDTC. Alweer voor de 9e keer..slik, het einde nadert…de tijd is gevlogen!

Eenmaal daar aangekomen worden we altijd heel leuk opgevangen door Cedric de opa security. Hij heeft een zwak voor Esmee en is niet weg te slaan bij ons. Gelijk gezellig! Dirkje kwam en ging gelijk met Daniëlle aan de slag. De laatste 2 dagen worden herhaling van de eerdere 8 dagen. Daniëlle ging aan de slag met het rietje, de lotto en de gezichtmassage. Ze doet het steeds beter. Ze is rustig en werkt geconcentreerd mee, dat is echt heel bijzonder en een enorme vooruitgang! Na het half uurtje binnen lekker naar buiten om weer met Chabelita te gaan zwemmen. Ook in het water deed ze erg haar best, het gaat gewoon heel erg goed en we zijn heeeeel eeeeerg TROTS op onze kanjer. Wat heeft ze veel gepresteerd in de afgelopen dagen!!

Daniëlle en Chabilta steken allebei hun tong uit!

Lekker zwemmen!

Een dikke kus voor Chabilita

Wow!!

Ook Kirsten had weer een leuke middag. Ze ging met Esther de dolfijn trainer mee om te zien hoe het trainen van dolfijnen in zijn werk gaat. Kirsten weet inmiddels meer over dolfijnen dan ons allemaal bij elkaar! De hele manier waarop er met Kirsten om gegaan wordt is erg leuk en ze leert er ook echt iets van, dit wordt bewust zo georganiseerd omdat het voor de zusjes en broertjes van een kind met een beperking niet altijd meevalt. Het hoort dan ook echt bij de therapie en is erg belangrijk!

Voldaan gingen we weer naar huis en zoals altijd lekker zwemmen met zijn allen. Dat is trouwens geen keus…..het is hier zo warm dat je wel MOET zwemmen!!

Om 20 uur zijn we heerlijk met Ruud, Angelique en Robin bij Zest op het Jan Thiel beach gaan eten. Wat is dat heerlijk, strand en zeezicht, palmbomen, live muziek en 30 graden om 12 uur in de nacht…..het was erg gezellig!

Tot morgen!