Zaterdag 14 en zondag 15 maart

Zaterdag was het dan eindelijk zover! Om 10 uur ‘smorgens vlogen we weg vanaf Schiphol naar Curacao…… Op weg naar de dolfijnen therapie waar we alweer zolang naar uitkijken! De reis verliep echt heel voorspoedig. Geen vertraging, weinig turbulentie etc en zowel Thijs als Rens hebben zich echt voorbeeldig gedragen tijdens de vlucht. Complimenten! Op Curacao aangekomen werden we opgevangen door het CDTC en direct naar onze accomodatie gebracht. Na een duik in het zwembad en een hapje eten lagen de jongens snel op bed. Nederlandse tijd was het namelijk alweer 1.30 uur……. Best laat voor beide heren. Maar ook papa en mama waren een uurtje later echt helemaal klaar en zo lag de hele familie voor 9 uur op bed!

Zo laat als de jongens dus naar bed gingen zo vroeg waren ze er zondagmorgen alweer! Thijs kon denk niet langer meer wachten en meldde zich al om 4 uur. We hebben het nog een uurtje kunnen rekken maar om 5 uur waren Thijs en Rens allebei toch echt klaar met slapen. Zo heb je tenminste wel wat aan je dag! ’s Morgens heerlijk ontbeten op ons terras en s middags hebben we lekker op het strand gezeten. Wat is dat toch genieten, dat mooie weer hier, 30 graden en, voor ons gelukkig, een beetje bewolkt. Na het strand alvast even langs het CDTC gelopen om even te kijken waar we ons morgen om 10.30 uur mogen melden voor een algemene informatie bijeenkomst voor alle ouders. De tijd waarop Thijs dagelijks therapie zal krijgen is van 15.30 tot 17.30 uur. Maandag mogen we ons echter om 15 uur melden voor het intake gesprek. We zijn zeer benieuwd hoe het morgen allemaal zal gaan lopen! Maar 1 ding is zeker, Thijs heeft er heel veel zin in en wij ook!