Zaterdag 18 januari

Finn op het strandOp donderdag 16 januari zijn we rond 07.00 uur in de ochtend naar schiphol vertrokken. Finn was erg uitgelaten en druk, hij vindt vliegen geweldig ( van wie zal hij dat hebben ;-)). In het vliegtuig was er een hele aardige KLM stewardess die Finn zijn plekje wees. Bij het raam natuurlijk!

De stewardess maakte even tijd voor Finn ging naast hem zitten. maakte een gezellig praatje terwijl Jelle en ik ons installeerde met Sepp. De vlucht ging goed, Finn heeft heerlijk filmpjes gekeken. In een kleine 9 uur direct naar Curacao.

Bij aankomst met de auto naar de accomodatie waar we vriendelijk ontvangen werden en de koelkast al gevuld was met koude drankjes! Finn was moe van de reis, dus we hebben het die avond rustig aan gedaan en bij Hemmingway iets gegeten. Om 21.00 uur ging bij ons het licht uit.

Vrijdag 17 janauri zijn we naar een klein prive  strandje bij het hotel geweest, de zee is hier in een mooie lagune gemaakt dus rustig water heerlijk voor Finn om te zwemmen en te spelen. Finn zit dan heerlijk in z’n spel en geniet van de zon en de zee. Na ons middag slaapje, rustig aan gedaan en rond 5 uur naar Hemmigway waar we met een bekende hadden afgesproken. Ook uiteraard ook de 1e westlanders gespot in de bar!  Finn weer in z’n zwembroek, die kon nog even heerlijk zwemmen in de zee. Finn z’n DS haddan we mee genomen . Hij mag daar van ons na 17.00 even op spelen. We hebben hierover goede afspraken met Finn gemaakt. Hij mag er op vaste tijden mee spelen, hij vraagt nu wel de hele dag hoe laat het is…. 😉

’s avonds met onze voetjes in het zand een hapje gegeten met de kids, Vincent en Kim. Finn wilde naast Kim zitten. Erg grappig hij had haar nog nooit gezien maar het klikte goed. Een prima 1e dag.

Zaterdag  18 januari Hier hiep hoera Sepp is jarig vandaag. Hij is 1 jaar geworden! De hoofdrol speler van vandaag sliep lekker uit tot 09.30 uur. Daarna uiteraard gezongen voor hem. Slingers en taart bleven vandaag achterwege, het feest hadden we thuis al gevierd.

Na een vroeg ontbijt (zonder Sepp) zijn Finn en ik gaan zwemmen beneden in het zwembad, wedstrijdjes doen vindt Finn erg leuk maar ook springen in het water en bommetjes maken. Heerlijk te zien hoe vrij hij is in het water. Na het zwemmen zijn Finn en ik naar het Sea Aquarium gelopen waar we bij CDTC de informatie map hebben ontvangen voor de therapie die maandag start. We worden iedere dag om 08.00 uur verwacht. Wel fijn zo vroeg al therapie. Finn is dan wakker en uitgerust.

Toen Sepp wakker was en we allemaal ingesmeerd waren wilde we Sepp ook lekker laten af koelen in het zwembad. Maar daar was meneertje het niet mee eens. Jelle speelde  heerlijk met Finn in het diepe bad en ik ben gaan wandelen met Sepp .Zo kwam ik bij een leuke speeltuin op het strand uit, waar we vanmiddag lekker geweest zijn met Finn en Sepp.Finn vond het leuk om even te klimmen en schommelen. Gezellig iets gedronken met elkaar. Finn een pannenkoek en wij ( incl. Vincent en Kim die we weer tegen kwamen) wat kleine hapjes en het feest was compleet.