Zaterdag 28 en zondag 29 mei 2011

Zaterdag hebben we een dagje de toerist uitgehangen. Autootje gehuurd en een rondje eiland gereden. Eerst een bezoek gebracht aan Willemstad. Heel gezellige relaxte stad en erg leuk om de befaamde pontjesbrug en de gekleurde huisjes in het echt te zien. Vervolgens doorgereden naar Westpunt en gestopt bij Shete Boka. Hier spat het zeewater op de rotsen. En na een lekkere lunch even afgekoeld op het prachtige strand van Cas Abou. Wit zand, super helder water, palmbomen…… Geen slechte plek om af te koelen! En in de zee bij Cas Abou heeft Thijs zijn klanken geoefend. Weer eens een andere lokatie:). Dit ging best goed! En tot slot een bezoek gebracht aan de AH in Willemstad. Hier valt echt je mond open; je waant je echt in Nederland met de Brabantse eierkoeken en de ontbijtkoek!! En dat zover van huis!!! Opa en oma hebben de dag doorgebracht met een bezoek aan Willemstad en… Voetbal kijken. ’s Avonds bakken opa en oma pannenkoeken voor de jongens en mogen wij samen een avondje uit naar Willemstad! Zondag doen we lekker rustig aan en gaan we lekker naar het strand vlakbij ons huisje; Mambobeach. Het is ook zo gaaf om te lezen dat Thijs zoveel fans heeft!! Geweldig!! En voor alle jonge fans die ook zo graag met Gee Gee willen zwemmen, vraag maar aan je papa en mama of ze heeeel hard gaan sparen voor een reisje Curacao. (mogen ze ons ook weer meenemen, haha!) Tot slot willen we even wijzen op de fietstocht van Stichting Nicolette aanstaande zaterdag. Jullie kunnen allemaal deelnemen aan de lange,120 km, of de korte fietstocht van ca 35 km. Geef je van te voren wel even op! Voor overige informatie verwijzen we jullie naar de site van Stichting Nicolette.

Op de rotsen bij Shete Boka

Op het bountstrandje bij Cas Abou