zaterdag 3 mei en zondag 4 mei

Beste lezers,

Even een kort overzicht van het weekend wat wij hier hebben gehad op Curaçao. Zoals we een vrijdag al hadden geschreven was het voor ons zaterdagochtend een speciale ochtend, namelijk de familyswim. Om 11.30uur moesten we aanwezig zijn met nog een aantal andere families. Heike vertelde ons in het kort een aantal regeltjes waar we ons aan moesten houden en toen was het tijd om de flippers te passen en met een zwemband naar het dock te gaan. Iedere familie zwom met de dolfijn waar hun eigen zoon/dochter therapie van heeft. Wij hebben dus met Papito gezwommen maar niet bij het dock waar Nicolette therapie krijgt. Het was weer een geweldige ervaring voor ons allemaal. Mart had ‘s-morgens al gevraagd  of het niet eng was en toen ik vertelde dat hij al eens eerder met een dolfijn had gezwommen kreeg hij hele grote en  verbaasde ogen. Hij met een dolfijn gezwommen……….? En vond ik dat toen leuk????? Nou hij heeft er van genoten………het was een geweldig gezicht. Hij bleef maar kusjes geven en mocht zelfs op de buik van Papito door het water gaan. Mart vond het dus totaal niet eng om te zwemmen met Papito. Nicolette vond het geweldig om dit aan de zijkant mee te maken en gaf ons aanwijzingen wat we moesten doen en als we het goed deden riep ze iedere keer: goed zo………echt goed gedaan!!! We hebben natuurlijk allemaal een kus gekregen, meegezwommen en geaaid. Het was een geweldig half uur waar we allemaal van hebben genoten. De rest van de zaterdag maar ook de zondag hebben we aan het strand gelegen en gezwommen. Jullie begrijpen het al……….we hebben ons zeker niet druk gemaakt dit weekend. Inmiddels is het zondagavond en staan de tassen weer klaar om morgen naar het CDTC te gaan voor de tweede therapie week. We hebben er allemaal weer veel zin en hopen dat het een succesvolle en leerzame week zal worden

Hier dansen we met Papito en Kanoa